ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΟΥΣ...


ΔΙΑΒΑΣΤΕ:


Ερώτηση : εδώ και χρόνια εφαρμόσθηκε το ολοήμερο σχολείο.....

Ολοήμερο σημαίνει εκπαίδευση, τροφή, ύπνος σε κάποιες περιπτώσεις προσχολικής εκπαίδευσης....!!!


Ολα καλά λοιπόν μέχρι και την περσινή χρονιά...... 


Φέτος όμως μοιράστηκε μια εγκύκλιο που αναφέρει οτι στα ολοήμερα τα φαγητά δεν θα ζεσταίνονται σε φουρνακια οπου ειρήσθω εν παρόδω όλοι οι γονείς είχαν εφοδιαστεί με ειδικά σκεύη για ζέσταμα του φαγητού......

Και ρωτώ εγώ τώρα.......  Πως η πρωτοβάθμια διεύθυνση έβγαλε τέτοια νόρμα - οδηγία ; 


γίναμε Σουηδία όπου τα παιδιά θα λαμβάνουν τροφή απο κέτερινγκ; 

 Τι τροφή μπορώ να δώσω εγω στο παιδί μου στο ολοήμερο ώστε να τρώγεται παγωμένο;  

και άντε μέχρι τώρα η θερμοκρασία βοηθάει σε κάτι ψευτομακαροναδες και κεφτέδες..... 

Τον χειμώνα τι θα γίνει;  

θεωρώ λοιπόν ότι οι κατά τόπους δημοτικές αρχές πρέπει να παρέμβουν...... 

Δεν ξέρω πώς......ή μάλλον ξέρω αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι διότι δεν έχω την δύναμη....

Ελπίζω τώρα που είναι νωρίς να ασχοληθεί κάποιος με αυτή την στρεβλή απόφαση διότι τα παιδιά δεν τρώνε το φαϊ τους παγωμένο.......και στο μέλλον θα υπάρξουν αντιδράσεις...... 


Για δείτε το λίγο σοβαρά το θέμα.

Στο νηπιαγωγείο που πάει η κόρη μου αρχίζει το φαινόμενο να φουντώνει σιγά σιγά αλλά σταθερά.....




Βασιλείου Χρήστος
Κάτοικος Κερατσινίου
 
Top